VinterVild

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av vintervild - 18 augusti 2011 22:45

Det var underbart att vara tillbaka i studion igen, det kändes som att jag aldrig varit därifrån. Människorna, atmosfären, känslan. Det bästa stället i världen.


Ryggstretch med Nelle var brutalt, som jag visste att det skulle vara. Jag förväntar mig grym träningsvärk imorgon, annars blir jag besviken :)


Träffade fina Z med och hennes lilla syster. Vi hann med lite OP tillsammans innan de var tvugna att gå och jag fortsatte på egen hand. Det var varmt och jag gled som en besatt hela tiden och jag kände mig svag efter uppehållet men åh, så kul det var!


Dance the night away

Av vintervild - 18 augusti 2011 11:45

Det var skönt att sova i min egen säng igen, mjukt och skönt och fullt med katter och människor.

Missen har tydligen sovit på älsklingens arm varje natt som jag har varit borta, jag sa ju att han hade skämt bort dem alldeles för mycket :)


Det var härligt att träffa min pojke igen, två veckor är lång tid utan varandra. Men jag klarade mig ensam och det är det viktigaste. Att jag klarar mig. Om jag skulle bli ensam.


Vilket jag inte ska bli.


Just nu längtar jag till NPS, till söta Z som jag inte har träffat på hela sommaren. jag vågar inte ens tänka på hur stark och vig hon har blivit, men det är bara inspiration för mig :) Kan hon kan jag!


Och stretchen, jag har inte blivit plågad av Nelle på länge och kan knappt vänta :) Underligt nog, jag har saknat smärtan.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards