VinterVild

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av vintervild - 26 juli 2011 13:00


     

Av vintervild - 26 juli 2011 08:00

OP med L igår gick bra, riktigt bra. Jag spelade in min ansökan till Pole dance-SM och mailade in den, men tänker inte lägga upp videon för allmän beskådning. Om jag blir antagen så kan jag visa upp den, om inte så får vi se.

Men jag är nöjd med videon även om det alltid kunde vara bättre. Och jag har den gjord innan jag åker vilket var det viktiga.


Resten av OP var mest lek och skoj. Vi provade lite olika saker och smalt bort i värmen.


Stretch efteråt såklart o det gick riktigt bra. Kom ner i spagat!


  Inte helt raka höfter, men jag är nöjd!


Split är en bit ifrån fortfarande, tyvärr...


  Det får fortfarande plats en elefant under mina ben...


Stretchade rygg med, men kände mig extra stel i bröstryggen trots att jag låg en bra stund i tortyrställningen.


  Bra för bröstryggen, men fortfarande tortyr...


Tränade min back bend till golv med, men orkade inte ta mig upp igen. Gjorde några cheststands, men de var inte så bra som jag hade velat. Stel bröstrygg...


Filmbevis blev det


Med Nelles hårda kärlek i höst så kommer jag att förbättra mig på alla punkter, det är jag övertygad om.


Mål: spagat med raka höfter för båda benen, komma upp från back bend, komma ner med fötterna på golvet i chest stand. Jag hoppas att jag klarar några iaf.

Av vintervild - 26 juli 2011 07:00

Vaknade tidigt trots att jag somnade sent. Vissa dagar är så. Min diet av godis, godis och mer godis de senaste dagarna kan ha något med det hela att göra. Kanske :P


Igår var en effektiv dag. Jag hann med att klippa mig, växla pengar, köpa henna, shoppa skor, shorts och byxor och träna OP med sötast L. En effektiv dag. Idag kommer att gå i samma tecken, dammsuga, handla mat och andra nödligheter och dyka ikväll.


Plånboken blev inte glad, det är dyrt att köpa nyttiga saker. Men jag har satsat på kvalitet och ska kväsa mitt Red Bull-beroende så det kommer att generera lite positivt i kassan.


Älsklingen sover fortfarande, såklart, och djuren är här någonstans. Mina söta sötmissar.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards