VinterVild

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av vintervild - 23 juli 2011 15:49

Nu har jag blivit skrubbad, lerad, knådad och insmörjd och hunnit med en dusch och en tupplur hemma. Om en timme ungefär ska vi bege oss mot stora staden för att god middag på Fem små hus.


Stället jag var på idag heter Sparadiset och det rekommenderar jag. Vackra lokaler och trevlig personal. Behandlingen jag fick var väl värd pengarna och jag kände mig omhändertagen och bortskämd under tiden, som man ska.


Känner mig fortfarande inte som jag borde, semesterkänslan vill inte riktigt infinna sig. Jag hoppas att den kommer snart, jag vill känna mig som på semester.

Av vintervild - 23 juli 2011 08:06

Första semesterdagen försvann fort. Jag sov länge, länge, fixade lite hemma och hade sista balettlektionen. I värmen. Bikrambalett som vi skämtsamt kallade det när vi höll på att smälta bort.

Jag har lärt mig massor och ser fram emot fortsättningskursen som börjar i slutet av augusti.


Idag ska jag bli bortskämd med kroppsinpackning, ansiktsbehandling och massage. Ett perfekt sätt att ta hand om kroppen efter allt dansande och all stress under våren. I nästan två timmar får jag njuta av att bli omhändertagen från topp till tå. Längtar...


Och i kväll så blir det middag ute med väldigt gravida K. Ska bli kul att se henne igen och få se hur stor magen har blivit sedan sist. God mat är inte fel det heller :)


Känner mig oinspirerad till att skriva idag, jag är påverkad av det hemska som skedde igår och jag hatar världen en aning för det. Jag vill ha enhörningar och regnbågar, inte terror och meningslös död.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards