VinterVild

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av vintervild - 21 juli 2011 08:15

Jojohumör, idag var det svårt att komma upp trots sovmorgon. Orkade inte stretcha o känner varken för balett eller OP. Vill bara krypa ner under täcket med min nalle och stanna där tills världen går under.

Vädret passar mitt humör, men jag fryser...


Men jag är här på jobbet iaf, med träningskläder nedpackade och ska både dansa balett och pole innan dagen är slut. Jag vet att jag vill bara jag är där, men det kan vara så svårt att ta sig dit ibland.


Nog med gnäll, imorgon börjar min semester och då kan jag sova så länge jag vill! Nästa vecka har jag planerat massor med pole (till älsklingens förtvivlan), shoppande inför resan och fixande av alla saker som måste fixas. Samt en stor dos nervositet.


Livet kommer att bli bättre om en timme, i morgon eller snart även om det inte känns så nu.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards