VinterVild

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av vintervild - 20 juli 2011 08:15

Fick akut hundlängtan helt plötsligt fast jag vet att jag inte kan ha hund just nu. För lite tid för den helt enkelt. Tyvärr.

Tittade på Hundstallet och vill helst adoptera alla oönskade vovvar där, men man kan inte göra allt. Men jag råder folk som vill ha hund eller katt att betänka en hittedito.


Dagen är bättre idag, jag var visserligen inte pigg när klockan ringde men vädret bjöd på en promenad i solskenet. Fötterna får andas ut i Converse istället för 15 cm klack och 5 cm platå som jag inte lyckades gå hem i efter träningen igår utan traskade genom gatorna barfota. Folk stirrade mindre då än när jag hade skorna på mig.


Älsklingen är på bättre humör och semestern närmar sig med stormsteg. Jag tänkte vara ledig på fredag med, kommer att hamna minus på mitt flexkonto men det har jag redan så lite till spelar ingen roll.


Allt som allt, en mycket trevligare dag än gårdagen.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards