VinterVild

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av vintervild - 17 juli 2011 22:00

  Körsbär från eget träd! O fler än vad som kan räknas på en halv hand för första gången.




Av vintervild - 17 juli 2011 21:00

  Här vill jag gärna spendera alla mina torsdagar





Av vintervild - 17 juli 2011 10:30

Så, äntligen lite tid att berätta om mina äventyr i den underbara staden.


Syster o jag landade runt halv tio efter ett alldeles för tidigt flyg från Arlanda. Efter att lämnat av väskorna på hotellet och dividerat med en sur busschaufför så begav vi oss mot centrum.


Hittade en vacker blomma när vi åt lunch vid Gare de l'est.



  Taget med mitt nya lejonjägarobjektiv


Efter det begav vi oss till det bästa stället i hela Paris, Notre Dame!


  En vacker tunnelbanenedgång, något för SL att ta efter


  Finns det något vackrare?


  Gargoyls, underbara gargolys!


  Utsikt från en bit ifrån


Vi vandrade ner mot Champs Elysée och hittade ett Pariserhjul på vägen som vi självklart tog en tur i.


  Högt över staden flög vi


Till slut hittade vi till Eiffeltornet och tog en lugn stund i den lilla, lilla parken bredvid innan vi begav oss mot hotellet än en gång.


  En klassiker


Så var första dagen till ända, men hela helgen låg framför mig! Syster spenderade all övrig tid i mässhallarna.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards