VinterVild

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av vintervild - 13 juli 2011 21:07

Jag, Susanna och Julia framför "Bound To You".


Jag är längst fram, Susanna i mitten och Julia längst bak.



Sweet love
 

Av vintervild - 13 juli 2011 12:30

Har beställt lite saker inför min stundande resa; minimal sovsäck, hatt och tunn handduk. Visserligen så verkar stället stort och fräsht o jag kommer att packa i min stora väska, men jag vill ändå mest plats till att packa annat :)

Jag börjar att bli nervös, riktigt nervös. Om tre veckor så är jag där, landad och klar. Jag undrar hur det kommer att bli, om jag kommer att trivas eller ha extrem hemlängtan hela tiden. Jag hoppas på det första o att jag hittar någon/några som jag tycker om med, jag är ju trots allt inte världens socialaste.


Som vanligt så har jag tvivel och stanna-hemma-tankar som jag alltid har när jag ska resa någonstans. De brukar bli starkare ju närmre resdagen jag kommer, men jag vet att allt blir bra bara jag kommer dit. Jag misstänker att det kommer att bli värre inför den här resan eftersom jag åker på egen hand för första gången.


Älskingen tror att jag kommer att vända i London.

Av vintervild - 13 juli 2011 08:00

Det är så svårt att komma i säng i tid, trots att jag är trött. Laddade upp videon med "Bound to you" på YouTube igår, men SME var kinkiga så det går inte att se den. Suck. Ska ladda upp den på ett snällare ställe ikväll.


Baletten fortsätter att gå bra, igår lärde vi oss tredje position och fick hoppa lite. Det är forfarande väldigt kul och det går helt ok tycker jag. Jag känner att jag lär mig massor som jag kan ta med mig till pole:en och livet i allmänhet.

Kanske vågar ta med mig kameran och ta några bilder, det är en vacker sal och vi har livepiaonmusik som accompangemang.


Blev inte så mycket pole igår, men jag värmde upp axlar och körde några inverts på vardera sida. Jobbar på min air invert, den är inte så mycket att hurra för just nu, men jag kämpar på. Tänkte gå på OP imorrn, idag behöver jag gå hem och sova tidigt. Och krama på älskingen innan han glömmer bort vem jag är :P

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards