VinterVild

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av vintervild - 5 juli 2011 09:25

Har precis fått tillgång till internet, servern på jobbet bestämde sig för att inte samarbeta men nu är den igångtvingad igen. Får se om det håller :P


Är helt slut o mör idag, blev mycket träning igår. Först träning på Flores koreografi, gick sådär. Att vända allt 180 grader är mer komplicerat än man kan tro, och att synka varandra utan hjälp av speglar ännu mer så. Vi får träna en hel del idag och imorgon, och bestämma vem som ska stå vart och vilka som ska dansa tillsammans.


Sedan styrka o stretch, var helt slut efteråt. Men kom hela vägen ner med bröstet i golvet i straddle! Yay! Visserligen enbart med Marina liggande på min rygg, men bättre än inget :)

Spagat går sådär, inga större framgångar igår men jag gjorde elbowstand utan fötterna i golvet! Även det med mycket hjälp, men jag kunde! Yay för mig!


Till sist gick vi igenom "Express"-rutinen och även Flores, så jag var trött och det var sent när jag kom hem. Det ska bli intressant och se hur kroppen reagerar på träningen idag, genrep :)


Beställde ett nytt objektiv till kameran, Panasonic Lumix G Vario 100-300/4-5,6 Mega OIS, telezoom inför Afrikaresan. Måste ju kunna zooma in på djuren :) Det kan komma innan jag åker till Paris, men jag kommer inte hinna hämta ut det.


Nedräkningen har officiellt börjat...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards