VinterVild

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av vintervild - 13 juni 2011 08:30

Trött. Sov för mycket i helgen så kunde inte somna igår. Allt jag drack för att kyla ner mig hjälpte inte heller, och jag var tvungen att krama på älsklingen som kom hem alldeles för sent. Men jag börjar bli van vid att inte sova, bra eller dåligt? :P


Fick bidrag till massage av mamma o pappa i födelsedagspresent så jag har bokat in en lång idrottsmassage på Centralbadet om några veckor. Mysmassage i all ära, min kropp behöver hård kärlek! Vissa muskler känns som stål, på ett negativt sätt.


Veckan är fullsatt precis som de brukar vara nu för tiden. Dans måndag till torsdag, sommarfest med jobbet på fredag. Det är ingen risk att jag och älsklingen går varandra på nerverna genom att umgås för mycket :P Undrar om jag snart glömmer hur han ser ut...


Nu jobba innan OP och sista Stretch 3. Vill ha bild på min chest stand, jag hoppas att det går idag.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards