VinterVild

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av vintervild - 7 juni 2011 18:30

Temat på veckans Fototriss är Rött, vitt, blått.


Min tolkning är samma bild i tre fattningar:


  Rött


  Vitt


  Blått


Denna vecka är det dessutom tävling och mitt önskeresmål är Malta.

Av vintervild - 7 juni 2011 08:00

Jag lyckades fördärva min dygnsrytm under långhelgen och kunde inte somna igår. De tusen toalettbesöken hjälpte inte heller :P

Det kommer att bli en lång och trött dag idag...


Men det är vacker och varmt ute och jag ha klämt ner mig i min nya, fina sommarklänning. Den är inte gjord för de 60G som jag har (välsignats? förbannats?) utrustats med så det krävdes en del våld och mycket vilja. Nu håller jag tummarna för att de ska stanna där de är, jag har fina bröst men tror inte att hela kontoret vill se dem :P


Gårdagen gick snabbt förbi. Sov, föråt mig på onyttigheter, ställde fram dammsugaren och krävde dammsugen lägenhet av älsklingen när jag kom hem igen. OP och Stretch 3.

OP gick helt ok, förutom att jag var så svettig att jag gled ner från stången hela tiden. Upp i pole sit, gliid ner till marken :P Inte optimalt precis, men jag gjorde det bästa av situationen.

Filar på min koreografi, känner att jag vill filma o bli klar med det! Hellre än att dra ut på det i all oändlighet...


Stretch 3 gick bra, näst sista gången. Vi gjorde chest stands och jag lyckades! Yay! Stod inte så länge o det var säkerligen inte världens snyggaste chest stand men den första! O kom upp nästan alldeles själv genom att lyfta benen.

Nelle tog en bild, får se om jag vågar lägga upp den :)


Och lägenheten var dammsugen när jag kom hem :)

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards