VinterVild

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av vintervild - 5 juni 2011 23:45

Snart dags att sova. Jag har verkligen fördärvat min dygnsrytm de här dagarna, kommer att bli en jobbig tisdagsmorgon.


Vi har ätit god mat, tittat på serie och gått kvällspromenad med lekparksbesök. Missen är ute och katten sover i omöjliga ställningar bredvid mig. Älsklingen spelar.


  Sötaste sovkatt


Missen visade tidigare idag att det inte är mycket normalt med honom...



  "Pratar du med mig? Jag fattar ingenting"


  "Jag är galen, galen I tell you!!!"


Jag tror att hans hjärnceller har kommunikationsproblem. Alla två...


Jag skämde förresten ut älsklingen idag. Vi var på Stadium för han skulle ha skor o jag vandrade runt o hade tråkigt. Hittade kläder som inte bara var märkta med färgpatron utan de hade klämma fastsatt som sladden gick till en stor manick där den satt fast med en telefonkontakt. Jag var självklart tvungen att se vad som hände om man tog ur kontakten... Det lät mycket, en anställd kom suckandes till undsättning och älsklingen ville inte riktigt kännas vid mig :P

Bara för att jag är nyfiken...

Av vintervild - 5 juni 2011 16:00

Har kommit hem efter en dag med utflykt. Älsklingen skulle flyga skärmflyg idag så vi begav oss mot Södertälje. När vi väl var där kom älsklingen på att man skulle ringa telefonsvararen och självklart så var all flygning inställd idag *suck*

Vi fick en utflykt tur o retur till Södertälje och handlade mat på vägen hem. Inte som planerat, men det blev som det blev.


Dagen igår blev bättre när den led. Tillbringade mycket tid i sängen, vilade och småsov emellanåt. Sedan gjorde vi god mat, drack gott vin och gick på kvällspromenad. Avslutade kvällen på uteplatsen med att titta på de fyrbenta när de lekte och busade. Katten försökte rymma utan sele men kom inte långt innan älsklingen fångade in henne.

Även dåliga dagar kan bli bra ibland.


Ledig dag imorgon med, ska avbryta min vila och köra OP innan Stretch 3. Dumma revbenen känns fortfarande lite men inte som innan. Jag får låta bli att slå i dem helt enkelt.

Om en vecka börjar intensivkursen, ska bli så kul!

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards