VinterVild

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av vintervild - 27 mars 2011 15:36

  Missen gör sin morgontvätt i solen

Av vintervild - 27 mars 2011 12:00


  Semesternaglar. Hoppas hajarna uppskattar dem.

Av vintervild - 27 mars 2011 11:15

Igår gick fort. Morranden, shoppanden, sovanden. Jag har dåligt morgonhumör, speciellt när jag inte kan sova så länge som jag vill. Älsklingen är van, inte glad, men van. Och söt.


Sedan in till stora staden för shopping inför resan. Handbagageväska i tillåten storlek med hjul. Jag har tröttnat på att släpa saker. Och en kudde för nacken, ryggen, whatever. Det är långa sträckor på planen.

Även en sväng förbi Fantasea, saker att ordna.


Det blev en dyr dag.


När vi kom hem så sov jag i 2,5 timmar innan vi ordnade för mat och Earth Hour. Man kan aldrig ha för många stearinljus.


Missen var modig igår. Han var precis utsläppt när älsklingen och jag gick och handlade och då följde han med. Ömsom framför, ömsom efter. Hela vägen till centrumet, men när det blev mycket folk och liv så stannade han.

När vi kom ut igen så låg han och väntade på oss en bit ifrån och mjauade massor när jag ropade. Sedan sprang han med oss hem.

Modig misse.


Idag ramlade han ner från en tall.


Just nu: henna in the making. Snart: städa, fixa, dona, gå till mamma o pappa på middag, stretch 2 i studion.

En fullsatt dag.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards