VinterVild

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av vintervild - 12 mars 2011 09:45

Fick lära oss Superman igår. Hej smärta, jag tror inte att vi har träffats?


 

Tur att man inte ser mitt ansikte, pokerface är inte min grej


Insidan på mina lår är prickiga av blåmärken från de tusen nålar som jag utsatte dem för. Men jag gjorde den flera gånger och det blev mindre smärtsamt för varje gång. Inte mycket, men tillräckligt.


Vi fick även prova Teddy fast med stängda ben (mkt snyggare imho) och Split Heel/Split Box. Split Heel gick inte så bra, kom upp men lyckades inte glida ut med fötterna ordentligt. Något att träna på, är snyggt när man kommer långt ner.


Fick en ny combo att träna på med, Split Heel --> Hero --> Superman. Ska åxo prova på Back Hook --> Hero --> Superman.


Mina skador kändes mycket bättre. Tog det lugnt såklart, men kunde prova spagat med höger ben fram. Yay! Pressade inte så mycket, men kom riktigt långt ner ändå. Lycka!


Min split:


 

En liten elefant kommer under mina ben


Något att öva på, men jag är stolt över mina framsteg. Vill inte ens tänka på hur långt upp jag var från början.


Träna hemma idag eller imorgon, hoppas på en video som bevis :)

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards