VinterVild

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av vintervild - 11 mars 2011 13:00

Lite går det framåt trots allt:


 

19:e november 2010



 

9:e mars 2011



 

22:a december 2010


 

9:e mars 2011

Av vintervild - 11 mars 2011 10:00

Älsklingen tycker att jag blir besatt av saker och han har rätt. Jag är en "allt eller inget"-person på många sätt, men jag har ändå inte många lämnade intressen bakom mig.


Jag sjöng i 6 år, red till och från sedan jag var sju, sydde tills jag helt enkelt inte kunde mer. Dyker gör vi fortfarande.


Jag antar att han helt enkelt är trött på att höra om mina äventyr på stången, kanske känner han sig lite utanför? Tur att jag inte berättat att balett står på listan i höst.

Av vintervild - 11 mars 2011 08:00

Ångestdag idag. Trots att jag inte druckit någon Red Bull eller cola imorse. Jag var duktig o valde att ta tåget som kom istället för att handla onyttigt och komma senare till jobbet.

Ibland så kan jag.


Trots det: ångest.


Vet inte riktigt varför, kan bero på en liten schism med en kollega igår. Vi löser korsord på lunchen och fikarasten, skoj och något att göra. Igår så lyckades jag visst reta upp ena tanten så att hon kastade pennan i vredesmod och gick sin väg. Jag vet inte vad jag gjorde, men det lämnar ett avtryck i min ångestmätare.

Korsord blev helt plötsligt aggressivt.


Ska ta mig igenom dagen, har träning i eftermiddag och det ser jag fram emot. Ska försöka låta bli att skada mig idag :) Underbara kameran med såklart, ska se om jag hittar en manual på nätet så att jag kan läsa på lite. Fina bilder kan bli finare, det vet jag :)


Sedan vila. Bad och bok, kanske vin? Får se. Helgen är efterlängtad.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards