VinterVild

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av vintervild - 6 mars 2011 18:00

Veckans Fototrisstema är Se upp! Kan tolkas på många sätt, jag har tolkat det med katter.


 

Missen ser upp från nya favoritplatsen


 

Ser upp på katten som ser ner på mig. På flera sätt, säkerligen :P


 

Ser upp på missen som i sin tur ser upp mot högre mål


(PS titta in på Coolstuffs upplevelsepaket)

Av vintervild - 6 mars 2011 11:00

Älsklingen mår inte så bra idag, blev visst lite för mycket igår :P Elak som jag är så får han ingen sympati från mig, men ska försöka tvinga i honom lite vatten och huvudvärkstablett snart.


 

Missen njuter i vårsolen



 

Fega katten kom inte ens ut genom dörren


Tycker mycket om min nya kamera, ska bara lära mig vad alla inställningar betyder. Bra saker tror jag :)

Av vintervild - 6 mars 2011 00:15

Dagen har varit bra, kom hem för en timme sedan. Ensam. Inte för att jag slängt bort älsklingen utan för att jag var trött och han ville dricka öl. Mer öl kanske jag ska säga :)


Maten var god, de var tillmötesgående map min krånglighet. Tror visserligen att pastan innehöll ägg, men orkade inte bråka med dem. De var snälla nog att kolla upp allt annat så jag var nöjd.

Åt sorbet till efterrätt. Första skålen jag fick nästan slet en servitris ur handen på mig, skeden med, för det var yogurt i den. Kändes snällt, men lite komiskt. Fick en ny utan yogurt i istället som jag fick äta i fred.


"Romeo och Julia" var riktigt bra, rolig, sorglig, fartfylld. Jag vet ju hur den slutar, trots det så kom det nästan en tår när det oundvikliga skedde. Mycket värt tiden och pengarna.

Pojkarna befann sig på annan adress och drack öl, älsklingen gick vidare till en annan kompis lite senare.


K kom med en glad nyhet med, om allt går som det ska så kommer det en mini-K i oktober. Jag håller tummarna, tror nog att allt kommer att gå fint.


Jag har fortfarande ont, men nu kan jag röra på mig utan att vilja skrika och kanske klarar en springtur imorgon. Ingen dans, dock. Synd, för jag skulle vilja spela in när jag tränar igen. Det var länge sedan och jag vill se framsteg.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards