VinterVild

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av vintervild - 23 februari 2011 11:30

Träffade en väldigt trevlig sjukgymnastelev imorse, hon kände och tittade och hmmade men kunde inte komma fram till något direkt. Hon lyckades ringa in ett område på ryggraden där det var lite underligt och jag ska tillbaka på måndag igen för ytterligare koll.

Hon hade inget emot dans eller stretch heller som de tyvärr kan tycka utan hon var väldigt intresserad över att jag dansade poledance och ville inte att jag skulle sluta stretcha så det var tur. Lite jobbigt att behöva försvara migsjälv och mina val hela tiden.


Hade tänkt vara duktig o springa en runda innan besöket imorse, men det var alldeles för kallt o jag alldele för trött så jag sov en timme till. Det behöver man göra ibland...

Tror jag ska dansa lite ikväll istället, snurrar och styrka som inte påverkar mina elaka revben eller dumma hamstring. Sjukgymnasten sa att träning är bra så länge det inte gör allt för ont...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards