VinterVild

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av vintervild - 12 februari 2011 09:15

Lyckades komma hem igår med, utan större problem. Mötte älsklingen i dörren, han var på väg att köpa mat och vin för kvällen. Han hade problem att både ta sig dit och hem, men lyckades till slut.

Kom hem med god mat och gott vin. Ett varmt bad med bra bok och vin efteråt gjorde saken ännu bättre. Somnade gott sen.


Idag ska vi vara husliga och åka till IKEA. Vi ska inreda lite eftersom vi i nuläget har en väldigt eklektisk stil i vardagsrummet. Mest älsklingens idé, jag är inte så intresserad av vardagsrumsinredning, men får han som han vill kan jag ta över sovrummet sen :)


Jag har inte kunnat dansa på ett tag på grund av mina elaka sträckningar. De känns bättre och bättre, men jag vill inte riskera att göra dem värre så det blir vila ett slag till. Jag stretchar varje dag dock, de muskler som kan stretchas utan att uppröra elaka muskler.

Jag hoppas att jag är bättre snart, lider av dansabstinens :P

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards