VinterVild

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av vintervild - 29 januari 2011 15:05

Älsklingen mår lite bättre, är uppe ur sängen och har fått i sig lite mat som inte kommit upp igen.

Jag mår bra med, eller så bra man kan må när man ätit en hel påse Gott o Blandat och te till frukost.


Tittade på "Black Swan" medan älsklingen låg i sängen. Underbar film, verkligen. Får mig att vilja dansa balett, vilket jag ändå funderat på för att bli bättre på pole. Till sommaren eller hösten om det finns någon bra kurs.


Träningen går gick bra, tränade på Butterfly, Gemini och Scorpio. Det gick bra, inte perfekt men det blir det så småningom.



Gemini och Scorpio



Butterfly


Försökte mig även på Superman, det var svårare än jag trodde. Mina lår gråter fortfarande, men jag lyckades iaf två gånger. De två fulaste Superman i världshistorien så den videon kommer inte upp :)


Städar huset lite, diskar o tvättar o plockar undan. Håller koll på älsklingen så att han inte dör. En väldigt lat lördag, latare än planerat...

Av vintervild - 29 januari 2011 10:30

Älsklingen ligger i sängen och mår dåligt, han verkar ha fått en släng av magsjukan. Finns inte så mycket jag kan göra för honom just nu, och jag hoppas verkligen att han inte smittar. Jag hatar att vara magsjuk.


Älsklingen var hemma när jag kom hem igår och jag hanterade det inte så bra, som vanligt. Jag tycker inte om när mina planer ändras utan förvarning.

Men efter att ha sovit i två timmar så var jag lite trevligare. Älsklingen åkte o handlade vin medan jag danstränade, sedan hjälpte han mig med stretchen och jag tog ett långt, varmt bad med ett glas vin.

Ja, jag är bortskämd :)


Inga planer för dagen, särskilt inte med älsklingens status. Städa, L kommer och hälsar på imorgon och ska prova stången :)

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards