VinterVild

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av vintervild - 10 januari 2011 12:49

Dagen går framåt, och även så tröttheten. Hur ska det här gå, är helt förstörd. Kommer helt klart att bli en intressant vecka...


Jobbar på lite, ett steg i taget. Först måste jag fundera ut vad det var jag höll på med innan ledigheten och sedan starta upp hjärnan och tänka lite innovativt. Det är en utmaning.

Men halva dagen har gått nu, även om jag ska stanna längre för att sedan gå till NPS direkt. Funderar dessutom på att bryta mitt nyårslöfte, tror inte att jag kommer att inte falla i gråt på passet annars.


En fördel är att tigern verkar vara lika trött som jag. Han orkar inte morra, bara ynka lite när jag ser eller hör något som jag inte vill. Synd bara att jag är för trött för att uppskatta det.

Av vintervild - 10 januari 2011 08:45

Tillbaka på jobbet. Det känns bra, även om jag är väldigt trött. Min kropp undrar varför den inte får gå och lägga sig igen som den brukar när jag gått upp tidigt.

Det ska bli intressant att se hur levande jag är på fredag.


Dansen igår gick bra. Vi tränade mest på befintliga saker på klassen, men det behövdes. Fler stretch- och styrkeövningar med, tror jag ska filma några och visa vad vi utsätts för :P

En liten korreografi började vi med åxo, ska se om jag kan ta reda på låten och lägga upp den här sen.


Stretch 2 gick väldigt bra det med. Jag är fortfarande ovigast, men jag gör sakerna så rätt jag kan och korrigerar när det behövs. Som Nelle sa, hellre lite och korrekt än mycket och fel. Jag kör på korrekt.

Ska på Stretch 2 ikväll med, ta igen gången som jag missade. Undrar bara hur jag ska hålla mig vaken tills dess...


Måste säga att jag ångrar mitt nyårslöfte om att inte köpa Red Bull just nu, skulle behöva en liter eller två...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards