VinterVild

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Snöfullt och förkylt

Av vintervild - 28 november 2010 09:30

Snön yr utanför fönstret och älsklingen sover. Katterna längtar ut, de tror att det är varmt och snöfritt ute (de är inte så smarta) och jag ska ta mig en kopp te. En lagom söndagsmorgon.


Förutom att jag känner mig sjuk. Lite ont i halsen, hostig och snuvig, och igår hade jag lite feber. Den verkar vara borta nu, men resten är kvar. Inte kul, vill inte vara sjuk, vill kunna träna massa pole! Hade planerat att gå på OP idag, men jag får se hur det känns lite senare. Iofs så kan det ju vara bra att trigga förkylningen så jag slipper vara halvsjuk länge. Alla ursäkter gäller när man vill träna ;)


Ska adventspynta idag, hann inte med det igår. Vi har inte så extremt mycket, men lite stjärnor ska upp och ljus i fönstren. Kanske letar fram bockarna redan nu, men det finns en risk att katten och missen äter upp dem :)


Bjuder på en stämningsfull vinterbild och hoppas att snön ligger kvar länge, länge...

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintervild - 18 november 2015 11:45


Livet är rätt så stressat för tillfället med jobb, pole-SM-arrangering, skola och allt annat som ska hinnas med. Men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.     Idag blir det iaf pole efter jobbet, längtar redan.  ...

Av vintervild - 14 november 2015 21:37

Av vintervild - 11 november 2015 08:00


Nu så är jag nästan helt frisk, jag känner mig mkt piggare och gladare än jag gjorde förra veckan. Så dags att sätta igång med hårdträning igen!   I söndags så var jag på workshop med Henrikka Roo och lärde mig massor med nya, roliga trick som ja...

Av vintervild - 8 november 2015 12:15


Igår var en lång, men väldigt rolig dag. Jag hade en photoshoot med Nina Reed och det var så kul! Utmanande, men kul. Jag ser fram emot att få fina bilder framöver, jag vet att jag inte kommer att bli besviken för hon postade den här förhandsbilden p...

Av vintervild - 5 november 2015 16:00


Jag har inte blivit helt frisk ännu, inget ont i halsen eller feber, men hängig och orkeslös, så det har inte blivit mkt träning den här veckan. Har tagit mig till yogan två gånger, men utöver min klass i måndags så har det inte blivit ngn pole för m...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards