VinterVild

Direktlänk till inlägg 5 november 2010

Onsdagsplanering

Av vintervild - 5 november 2010 12:58

På onsdag så har jag och min psykolog dejt. Skrämmande. Idag gick vi igenom vad vi, eller rättare sagt jag, ska göra. Han ska bara observera och leka min bror (det hade blivit för olustigt om han skulle vara min pojkvän) medan jag gör grovjobbet.

Jag har ångest redan nu.


Det vi har planerat är att jag ska gå till en av klädaffärerna och leta efter en klänning till något påhittat event. Jag ska be om råd, vara jobbig, be om ny klänning, ny storlek och även hitta något osynligt fel och försöka få avdrag på priset för det. Och allt utan att falla in i mina säkerhetsbeteenden som att undvika ögonkontakt, pilla i ansiktet, bita på naglarna.

Ni kanske förstår varför tigern morrar högljytt redan nu? Inget av ovanstående skulle jag utsätta mig för på egen hand.


Som grädde på moset ska jag be en okänd person om vägen till ett café eller liknande, och om jag har tur kan jag få en överraskningsutmaning med! Lucky me.


Det är mycket att tänka på. Jag måste fundera på vad jag ska ha på mig eftersom jag gärna använder kläder som ett skydd. Jag ska fundera ut fler säkerhetsbeteenden som jag inte får göra och även övningar att göra hemma. Saker som jag undviker och har undvikit så gott jag kunna i hela mitt liv. Det kommer inte att bli enkelt.

Att gå i KBT är ingen dans på rosor.


Hos gyn gick det bra, läkaren var trevligare än jag mindes från förra gången så det blev en positiv upplevelse. Problemet var vad jag trodde, fick medicin för nu och även för eventuella framtida gånger.

Vi hoppas på det bästa.

 
 
nadia

nadia

5 november 2010 19:54

Tar man aldrig tag i sina problem och gör någonting åt problemet, då försvinner det inte av sig själv.

Jag har en vän som inte lämnat sin lägenhet själv på tre år. Jag peppade henne lite och igår var vi på stan under höstlovet. (fullproppat med folk). Man måste utmana sig själv om man ska kunna lyckas. Lycka till!

http://www.prinsessanadia.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintervild - 18 november 2015 11:45


Livet är rätt så stressat för tillfället med jobb, pole-SM-arrangering, skola och allt annat som ska hinnas med. Men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.     Idag blir det iaf pole efter jobbet, längtar redan.  ...

Av vintervild - 14 november 2015 21:37

Av vintervild - 11 november 2015 08:00


Nu så är jag nästan helt frisk, jag känner mig mkt piggare och gladare än jag gjorde förra veckan. Så dags att sätta igång med hårdträning igen!   I söndags så var jag på workshop med Henrikka Roo och lärde mig massor med nya, roliga trick som ja...

Av vintervild - 8 november 2015 12:15


Igår var en lång, men väldigt rolig dag. Jag hade en photoshoot med Nina Reed och det var så kul! Utmanande, men kul. Jag ser fram emot att få fina bilder framöver, jag vet att jag inte kommer att bli besviken för hon postade den här förhandsbilden p...

Av vintervild - 5 november 2015 16:00


Jag har inte blivit helt frisk ännu, inget ont i halsen eller feber, men hängig och orkeslös, så det har inte blivit mkt träning den här veckan. Har tagit mig till yogan två gånger, men utöver min klass i måndags så har det inte blivit ngn pole för m...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards