VinterVild

Alla inlägg den 26 september 2010

Av vintervild - 26 september 2010 08:45

Gårdagen var trevlig, men tröttande. En lite för tidig morgon för att vara lördag följt av dyk gör så. De andra vi skulle dyka med, och som hade våra flaskor, var en timme sena men som tur var så var det vackert väder så jag och älsklingen satt och njöt i solen.

Dyket gick bra, vi hittade lite skräp och några fiskar som inte fick följa med upp, och det blev grillning i solen efteråt.


När vi kom hem så blev det varmt bad med lite vin, följt av några timmars sömn för både mig och älsklingen innan onyttig middag.


Idag är jag trött, överraskande eller hur? Sov länge med tanke på att vi sov middag, men det hjälper inte som vanligt. Ska ut och springa idag, långpass på schemat och jag hoppas att det hjälper.

Börjar bli riktigt trött på att vara trött, men vad ska jag göra? Ska lämna prover i början av oktober, och det kan ju bara vara hösten och mörkret som gör mig trött. Oavsett anledning så är det jobbigt att alltid vara trött...


Älsklingen sover och kissarna busar, som det ska vara. Jag funderar på lite te, borde äta frukost men är inte det minsta sugen. Blev för mycket mat igår helt enkelt...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards