VinterVild

Alla inlägg den 21 september 2010

Av vintervild - 21 september 2010 19:38

Det blev ingen sång idag, min sånglärare är sjuk så det får vänta till nästa vecka, förhoppningsvis. Har varit hemma några timmar och är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Kanske ska vila lite innan älsklingen kommer.


Jag har överätit med och har grym ångest för det. Jag ville få upp allt igen, men lyckades hålla mig borta och det är väll ett steg i rätt riktning. Jag har inte ätit extremt mycket, speciellt inte med tanke på att jag tränat mycket idag och dessutom inte ätit någon middag, mer än skräpet förståss. Men jag vill göra något åt det, vill få upp maten igen eller gå ut och springa eller gå eller vad som helst för att förtjäna det hela.

Så ja, jag har nog ätstörningar.


Tvättmaskinen har blivit knäpp med, tvätten luktar unket när den är klar. Jag har en misstanke om att den inte värmer vattnet som den ska, tvätten känns inte varm när man tar ut den och tvättar man i 60 grader så brukar den vara lite varm åtminstonde. Vi har bara haft den i fyra år så det borde inte vara uträknad riktigt, men det kanske är dags att investera i en bättre.

Av vintervild - 21 september 2010 13:07

Inte lika trött idag. Trött, men inte lika mycket. Jag hoppas att jag överlever dagen, har precis kommit till jobbet och har sånglektion efter så jag kommer att komma hem sent.


Igår kom jag hem och sov en stund på eftermiddagen utan att bli något piggare för det. Men pallrade mig iväg till yogan som jag älskar och då kändes det helt plötsligt bättre.

Idag blev det tidig dag för jag var på Body Pump kvart i sju och efteråt så sprang jag en runda. Kanske är det alla endorfiner som gör att jag mår bättre idag, de ska ju släppas lös i kroppen efter träning. Det enda är att jag fortfarande är lite hostig och snuvig, men har jag otur kan det sitta i hela vintern.


Älsklingen var hemma fortfarande efter allt mitt tränande så vi tog en dusch tillsammans. Förut duschade vi alltid tillsammans, men nu för tiden så blir det väldigt sällan, särskilt som jag oftast duschar på gymmet efter träningen och han har jobbat sent så ofta. Jag saknar det, även om jag kan bli galen ibland för jag vill ha varmt, varmt vatten och han isbitar. Vi har väldigt olika inre temperatur.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards