VinterVild

Alla inlägg den 15 september 2010

Av vintervild - 15 september 2010 21:48

"6 mimare 6 levande hästar" var verkligen underbar. Hästarna var jättefina och lydiga, och mimarna var otroligt bra hästar. De gnäggade nästan bättre än hästarna själv... Den går bara till 18 september, men jag rekommenderar alla som kan att se den.


Älsklingen är på jobbet, ingen större överraskning där, men jag tror att mina skor har kommit. Tigermaten alltså. Eller en överraskning, men jag tror att det är skorna. Hämta imorrn och hoppas att de passar som de ska.


Katterna är lite sura, den goda kattmaten är slut. Missen äter mycket för att vara så liten och han vande sig snabbt vid att äta kattens goda djuraffärsmat istället för snabbköpsmaten som jag gav honom ute. Kräsna små kattkräk    Får be älsklingen att köpa lite mer, mina finanser är ett skämt just nu.

Av vintervild - 15 september 2010 12:48

Kom nyss till jobbet, ska på teater ikväll och det kändes onödigt att behöva åka hem mellan. Tog med middag att äta innan jag går så allt är ordnat. Dessutom så vräkte det ner när jag vaknade imorse så jag kände mig inte så taggad till att gå upp, utan låg kvar en timme efter att älsklingen lämnat sängen.

Jag ska se "6 mimare 6 levande hästar" på Orionteatern. Inget jag skulle ha kommit på själv, men en på ridningen ville gå så vi är två till som ska med. Den har fått bra kritik, och saker som innehåller hästar kan aldrig gå fel, eller hur?


Något snällare tiger och elefanter idag, men inte mycket. Längtar efter att jag kan träna ordentligt igen, det får lite ordning på mig. Imorgon har jag ridning, men på fredag ska jag bege mig ut i skogen på en långtur. Trodde inte att det var möjligt att få abstinensbesvär av att inte springa, men tydligen så går det.

Ska träffa psykologen på fredag med, då kommer jag att behöva en långtur efteråt...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards