VinterVild

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Slutet för idag

Av vintervild - 11 september 2010 22:08

Älsklingen är inte hemma än, men han lovade att komma hem vid elva. Han hade blivit övergiven av sina arbetskollegor så han har varit ensam hela dagen så han är inte lite sur på dem. Hans chef hade dock fått väldigt dåligt samvete över det hela, med rätta, så han sa att om älsklingen och jag åker någonstans i några dar så betalar han. En kortresa till en Europeisk stad i höst skulle inte vara fel, även om jag tror att just Paris är uteslutet.


Idag har jag roat mig med att titta på "Super Size Me" och "Children of Men". Väldigt bra filmer båda två men på olika sätt. Och ingen är någon som älsklingen skulle vilja se så det var bra filmer att se medans han var ute och slet för brödfödan   


Jag berättade förresten för älsklingen vad psykologen och jag kommit fram till igår, och även om jag inte förväntade mig att han skulle säga emot så hade jag hoppats på lite sympati. Han bara tittade på mig och sa "Men det visste vi ju redan". Visserligen sant, men jag ville bara ha en kram och lite "Jag älskar dig hur du än är". Vilket jag iofs vet att han gör, men det är trevligt att höra det ibland. Även om det är svårt att förstå varför, jag är allt annat än enkel att älska.


Tigern har morrat hela dagen, speciellt när ett par skor som jag har spanat inte inte längre fanns i min storlek. Jag hade inte tänkt köpa dem innan nästa lön hur som helst, men så fort jag såg att de var slut i rätt storlek så började tigern morra för fullt och jag fick panik. Vilket visar hur skadad jag är...

 
 
Vägra Vara Tjock

Vägra Vara Tjock

12 september 2010 21:15

Tack!

Usch, dun sambo verkar jobba mycket, hade inte alls tyckt om det, men så är jag inte jätteförtjust i att vara själv :P Skönt att hans chef betalar en liten weekend eller så, London hade jag valt :P

Håll tigern i styr, vet att du klarar det!

http://www.vagravaratjock.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintervild - 18 november 2015 11:45


Livet är rätt så stressat för tillfället med jobb, pole-SM-arrangering, skola och allt annat som ska hinnas med. Men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.     Idag blir det iaf pole efter jobbet, längtar redan.  ...

Av vintervild - 14 november 2015 21:37

Av vintervild - 11 november 2015 08:00


Nu så är jag nästan helt frisk, jag känner mig mkt piggare och gladare än jag gjorde förra veckan. Så dags att sätta igång med hårdträning igen!   I söndags så var jag på workshop med Henrikka Roo och lärde mig massor med nya, roliga trick som ja...

Av vintervild - 8 november 2015 12:15


Igår var en lång, men väldigt rolig dag. Jag hade en photoshoot med Nina Reed och det var så kul! Utmanande, men kul. Jag ser fram emot att få fina bilder framöver, jag vet att jag inte kommer att bli besviken för hon postade den här förhandsbilden p...

Av vintervild - 5 november 2015 16:00


Jag har inte blivit helt frisk ännu, inget ont i halsen eller feber, men hängig och orkeslös, så det har inte blivit mkt träning den här veckan. Har tagit mig till yogan två gånger, men utöver min klass i måndags så har det inte blivit ngn pole för m...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards