VinterVild

Alla inlägg den 3 september 2010

Av vintervild - 3 september 2010 19:22

Har haft en hektisk dag idag. Läkarsamtal (högre dos), psykologbesök (insikter och hemläxor), hämtat nummerlapp (yay!), lämnat dykflaskor (och fick veta att en ny torris är påväg till mig) och storhandlat (mycket mat blev det). Sitter och tar det lugnt i soffan, har just ätit lite för mycket och ska snart dricka en kopp te, dagens första.

Förkylningen känns mycket bättre idag, men jag skippade dagens löpning och sparar mig till på söndag. Vill inte riskera att den tar nya tag, isåfall får den göra det på måndag.


Hann krama på älsklingen imorse innan jag var tvungen att gå, ville inte lämna honom i sängen. Vet ju inte när vi hinner kramas igen... Jag kramade på honom inatt med, men jag var lite borta för jag har hittat en kombination av min sovmedicin och min ångestmedicin som gör att jag sover som en stock. Jag tar den inte ofta, men när jag gör det så fungerar det finfint.


Mina nya träningskläder kom ju igår. Tröjan är lite stor, ska jag köpa linne så kommer det att bli en storlek mindre.

 

Kort springkjol (med inbyggda shorts) och långärmad tröja


 

Kort, fodrad, kjol med vind- och regntäta byxor.


Jag är väldigt nöjd med dem, och jag kan säkert ha mina vanliga capribyxor under den gröna kjolen om jag vill ha lite mer om benen. Ska inviga lite av sakerna på söndag, vad beror på vädret...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards