VinterVild

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av vintervild - 17 augusti 2010 11:08

Det kommer att bli en lugn dag på jobbet idag med, min handledare VAB:ar nämligen. Och igår hade han tydligen semester, så då blev inte mycket gjort heller. Det gör inget, idag är jag alldeles för trött och har huvudvärk, skulle inte få mycket gjort annars heller.


Har precis varit på hälsoundersökning via jobbet, vi får det lite då och då. Allt var bra, lite lågt blodvärde, men det brukar jag ha. Som vanligt är de faschinerade av min låga puls och blodtryck, men hjärtat såg fint. Det är alltid trevligt att få veta att man mår bra, kroppsligen åtminstonde.


Gårdagen bjöd på positiva överraskningar. Jobbet gick bra, fick som sagt inte så mycket gjort men det var en bra första dag. Sedan lite fika och shopping med L, hittade en klänning på superrea och L hittade fina skor. Mitt i så ringde älsklingen och undrade vad jag gjorde, han var kvar på jobbet och var hungrig så då åkte jag till honom och blev bjuden på middag på restaurang. Både förrätt och huvudrätt :) Jättegod pizza, utan ost såklart. Ett trevligt avslut på en helt vanligt måndag.


Ångesten finns där, tyvärr.. Kunde inte slappna av och sova tills klockan ringde imorse, typiskt ångestsyndrom. Kan bero på att jag skulle hinna till läkaren för proverna och allt och sånt gör mig alltid stressad, men jag tror att det är mer än så. Vi får se hur det går imorgon, om jag kan sova eller inte.


Idag kommer H och hälsar på, tänkte att vi skulle göra rabarberpaj att ha till fika. Har tom köpt havre"grädde" att vispa till.. Men först ser jag fram emot lunch...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards