VinterVild

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av vintervild - 16 augusti 2010 10:40

Sitter på jobbet nu, och än så länge så känns det bra. Inga problem att gå in i huset eller mitt rum. Jag har startat de program som behövs och hälsat på några kollegor. Min handledare verkar vara på vift så jag vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med, titta lite på det jag gjorde innan semestern kanske. Det är bara en timme till lunch så jag kommer inte hinna med så mycket, men det är en lagom start. Ska jobba till fyra idag och sedan fika med L, ett lagom avslut på dagen...

Och jag har med mig muffins, bäst att börja med lite muta   


Imorgon ska jag träffa min vän H, hon är vegetarian och ska få mina vegoprodukter som innehåller ägg och mjölk. Känns onödigt att slänga dem och jag har inte lust att fuska. Det var länge sedan vi sågs, och det känns som att det alltid är jag som måste ta kontakt. Det är irriterande ibland, men eftersom jag inte har så många vänner så är det bäst att ta vara på de jag har.


Nu känner jag att fjärilarna börjar vakna, och tigern börjar ryta. Acceptans, jag ska kunna göra något vettigt trots detta!

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards