VinterVild

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av vintervild - 13 augusti 2010 21:53

Provade min nya leksak idag, den fungerade över förväntan. Måste lära mig lite mer om hur den fungerar bara, så kommer den att vara perfekt sen. Jag uppskattar att kunna springa utomhus och inte behöva vara på gymmet, eftersom jag är smått besatt av att veta hur långt och hur länge jag har sprungit. Och med ett spår på 1,8 km och ett på 10 km så är det lite jobbigt när man vill springa fem. Speciellt som jag avskyr att springa samma varv om och om igen, nu kan jag springa lite som jag vill, typ.

Idag blev det uppvärmning, intervaller och nedvarvning. Imorrn blir det en klass och på söndag ska jag springa milen igen, och förhoppningsvis inte springa vilse den här gången.


Åt lunch med mamma, söta syster, mormor och alla vovvar idag. Det var trevligt, trots att jag fick ta med egen veganmat. Lilla mormor minns inte så mycket, men hon är för det mesta på gott humör ändå så det gör ingenting.

Ångesten har varit ok idag, kommer och går i vågor. Kunde inte sova middag med älsklingen, men jag hoppas att jag somnar i god tid idag eftersom jag ska träna på morgonen. Annars är inget planerat för morgondagen, stackars älskling har ju gjort illa tungan så det blir nog ingen fancy mat iaf.


Missen och katten är ute, katten i sele och missen med sitt hatade halsband. Älsklingen spelar spel och grannpojkarna sitter ute och dricker öl, snackar strunt och röker. Tror dessutom att missen just var i slagsmål med Svartkatt, men jag såg bara Svartkatt när jag tittade ut och ingen missen så vi får väll hoppas att han kommer hem i en del snart.

Jag ska nog stoppa mig i säng och läsa lite i min bok, jag börjar bli riktigt nyfiken på hur det kommer att gå. På måndag börjar jobbet, men jag ska träffa L för en fika efteråt så jag har något att se fram emot iaf.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards