VinterVild

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av vintervild - 14 juli 2010 12:44

Jag försöker städa skrivbordet, min plan för dagen. Det innebär att jag måste titta på och flytta på alla papper från de två senaste projekten, de som satte mig i den här situationen till att börja med. Det går inte så bra, och det gör mig så arg! Det är bara några papper, varför ska jag få panik av att bara lägga dem i en fin hög och flytta dem till bokhyllan? Att sortera, slänga och sätta in i pärm är inte att tänka på, då skulle jag garanterat förvandlas till ett darrande löv på golvet.


Varför måste det vara så svårt? Alla andra kan ju...

Av vintervild - 14 juli 2010 09:57

Jag är trött, alldeles för trött. Det var nära att jag inte kom till jobbet imorse, jag ställde fram klockan en timme när den ringde och hade funderingar på att stänga av den helt. Men jag kom iväg, och jag är så trött att jag skulle kunna lägga mig under skrivbordet och somna. Jag vet inte varför, jag somnade inte allt för sent igår, runt halv ett. Och sov till kvart i åtta. Men det känns i kroppen som att jag bara sovit tre-fyra timmar, och det är jobbigt. Alldeles för jobbigt...


Igår var det träning, löpning och Body Pump. Det gick ganska bra, men var lite svagare än vanligt på Pumpen. Imorrn blir det löpning igen, idag är det dyk som gäller. Det kommer att bli jobbigt eftersom jag är så trött, men kul, massor med kul.


Tigern har hållit sig på avstånd ett litet slag nu, men den finns alltid i närheten. Jag försöker acceptera och ha villighet, men ibland går det inte. Ibland vill jag bara att någon ska skjuta den så att jag blir av med all denna ångest en gång för alla. Fast det kommer ju aldrig att hända, det är en kronisk sjukdom det här...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards