VinterVild

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av vintervild - 20 juni 2010 11:56

Festen blev rätt lyckad igår, god mat och trevligt folk o en hel del alkohol brukar göra så. Tyvärr så gick chokladfontänen åt skogen, den bara stannade o vägrade pumpa runt chokladen trots många idoga och kladdiga försök. Men chokladen gick att använda ändå, den hölls ju varm längst ner i fontänen så vi fick frukt och godis doppad i choklad ändå.

Älsklingen sover fortfarande, jag vaknade vid halv åtta o har sovit lite på soffan till och från sedan dess. Har alltid svårt att sova dagen efter, men det blev inte supersent iaf. Jag åkte hem vid två, älsklingen kom kanske två timmar senare. Det blev en hel del alkohol, men jag tror inte att jag skämde ut mig iaf, får fråga raringen när han vaknar.


Extrahusdjuret är kvar, den har gömt sig någonstans i syrummet som är fullt med diverse bråte och bra gömställen för en liten sork. Jag ställde in lite kattmat och vatten åt den igår, ska kolla om den har knaprat lite. Förhoppningsvis har den inte knaprat på något viktigt, som dyksaker eller sånt.


Nu vaknade älsklingen, dags för lite gos i soffan tror jag...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards