VinterVild

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av vintervild - 1 juni 2010 15:37

Har varit på jobbet sedan efter lunch, och fått saker gjorda. Sitter o väntar på att mamma ska hämta mig till Vårruset, men det är nog inte förrens om en timme eller så.


Har pratat med min tatuerare med om morgondagen, vi kom fram till att han ritar frihand och jag kommer med åsikter under tiden. Det kan ta tid det där om jag känner migsjälv. Är lite nervös, såklart, men jag tror att det kommer att bli jättebra när det blir klart.


Nu är det redan juni, jag förstår inte vart all tid har tagit vägen. Årets första tre månader försvann i ett töcken eftersom jag var helt sjukskriven då, och resten av tiden har sprungit iväg den med. Snart fyller jag och älsklingen 30 år med, kanske dags att fundera på en lämplig kris? Tycker iofs att jag har nog med kriser som det är, jag väntar gladeligen tills jag ska fylla 40 istället.


SMS:ade två vänner igår, en hörde av sig direkt. Sedan ringde hon, men jag klarade inte att svara i telefon just då. Känner mig dålig som känner så, men det kan vara så svårt att plocka upp luren. Ska SMS:a lite mer sen, imorgon eller så. Kanske våga svara en dag med.

Av vintervild - 1 juni 2010 10:10

Jag drömmer mardrömmar varje natt. Jag vaknar med en otrevlig känsla i hela kroppen även om jag inte minns drömmen, och vill inte riktigt somna om ifall jag kommer att drömma igen. Inatt var extra jobbig, trots att jag inte minns alls vad jag drömde. Jag vaknade med den välkända skräcken, försökte somna om, kramade på älsklingen, vattnade katten, försökte sova igen. Till slut somnade jag, men drömde mardröm igen. Det var ingen bra natt.

Jag undrar var de kommer ifrån, alla drömmar, och varför jag måste drömma dem varje natt. Jag vill drömma trevliga drömmar om hundvalpar, kattungar, regnbågar och varma sommardagar. Inte om rädsla, panik och ondska.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards