VinterVild

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av vintervild - 30 maj 2010 10:12

Resten av gårdagen blev en studie i undvikande av ångest. Inte med medicin och alkohol, utan godis, chips och TV-serier. Nästan lika effektivt. Jag vet att jag borde ha accepterat tigern vid fötterna, men jag kunde inte. Det går inte att vara duktigt hela tiden, det är ju det som tog mig hit till att börja med.

Idag hoppas jag på färre elefanter och en mindre tiger, men det känns inte super måste jag säga.


Igår blev midsommarplanerna klara, älsklingen har en kompis som flyttat till Nice så vi ska dit ner och hälsa på. Får leva på havregrynsgröt resten av månaden bara, men det är det värt. Har bara varit i Paris tidigare, och det älskade jag. Hoppas att Nice är ok det med. Det ligger ju vid vattnet så vi kanske kan dyka lite där med   


Idag är Mors dag och vi ska till mamma o pappa efter lunch. Först hämta lilla mormor och hoppas att hon kommer ihåg mig och syster trots sin Alzheimers. Det är inte alltid hon gör det, men jag hoppas på en bra dag för henne.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards